Ontvangst/vertrek bij station Zaanse Schans

Effectiever en betere info voorziening

Dinsdag 19 sep 2017 om 14:44 door Naam bekend bij redactie

De bewegwijzering, beboarding moet effectiever. Hier heb ik een aantal goede ideeën over wat er tevens toe bijdraagt dat de ultieme beleving wordt versterkt. Het veldje in de Stationsstraat zou het best kunnen dienen voor een kleinschalig commercieel plein waar lokale ondernemers de toeristen kunnen bedienen, al is deze grond eigendom van een projectontwikkelaar die daar liever een hotel ziet komen. 

Het wachten op de trein zou al opgelost kunnen worden door ook in het weekend 4 treinen per uur te laten rijden en belangrijker, betere informatie voorziening. Nu blijven toeristen op het perron staan omdat de NS het eindstation van de trein aangeeft (Rotterdam, Rhenen). Het zou de NS sieren om meer respectvol om te gaan met een toch zeer behoorlijke klant. 

Reageren

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Reageer op dit argument

Plaats een reactie

Reacties (0)

Geen reacties op dit argument.