Betere ontsluiting van verkeer , dan pas grotere bouwplannen

Logestiek.

Woensdag 23 jan 2019 om 15:04 door Naam bekend bij redactie

Eerst logistiek uitwerken dan bouwplan.

Wordt hier in Nederland vaak vergeten.

Ook bij het nieuwe plan Hain weer het geval.

Wanneer leren wij hiervan.  

Reageren1 reactie
Donderdag 07 feb 2019 om 10:59 door Karin van Nieuwenhuizen

Krommenie Oost staat regelmatig vast voor de brug over de Vaart naar de snelweg toe, er was een nieuwe ontsluiting beloofd bij de bouw van plan Willis indertijd. Bij het verder ontwikkelen van Krommenie Oost ) lees Mercuriussterrein, Vaartdijk )is er of een bredere brug noodzaak of een extra ontsluiting van die kant van Krommenie. Het verkeerscirculatieplan is daar geen verbetering in geweest, mijn advies is om het Blok eenrichting verkeer toe te staan en de Parklaan de andere kant op zou daarbij een iets verlichting kunnen geven op de Eikelaan/Weverstraat ri stoplichten naar Provincialeweg en het Padlaan wat nu vaak stilstaat met alle gevolgen van dien voor de oude kern.

Reageer op dit argument

Plaats een reactie

Reacties (1)

Donderdag 07 feb 2019 om 10:59 door Karin van Nieuwenhuizen

Krommenie Oost staat regelmatig vast voor de brug over de Vaart naar de snelweg toe, er was een nieuwe ontsluiting beloofd bij de bouw van plan Willis indertijd. Bij het verder ontwikkelen van Krommenie Oost ) lees Mercuriussterrein, Vaartdijk )is er of een bredere brug noodzaak of een extra ontsluiting van die kant van Krommenie. Het verkeerscirculatieplan is daar geen verbetering in geweest, mijn advies is om het Blok eenrichting verkeer toe te staan en de Parklaan de andere kant op zou daarbij een iets verlichting kunnen geven op de Eikelaan/Weverstraat ri stoplichten naar Provincialeweg en het Padlaan wat nu vaak stilstaat met alle gevolgen van dien voor de oude kern.